Westmalle 2
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Westmalle 2

Forum van het kamp West-Malle 2
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 afkickverschijnselen en dranouter!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
mieke

mieke


Aantal berichten : 20
Leeftijd : 38
Werkgroep? : misschien bezinning
Registration date : 23-04-08

afkickverschijnselen en dranouter! Empty
BerichtOnderwerp: afkickverschijnselen en dranouter!   afkickverschijnselen en dranouter! Icon_minitimedo jul 31, 2008 3:39 pm

Thuisgekomen;
verloren lopen, geen kampdans dansen, geen lawaai aan tafel, jeuk in het haar, sjaaltje niet willen uit doen, valies niet willen legen,...
domme muziek opleggen,...
De afkickverschijnselen zijn duidelijk verschenen!

Ook last van??? Samen delen????

Morgenavond (vrijdag) op de weide van Dranouter na het optreden van tori amos, buiten aan de biertent vanachter!

Tot dan!!!!

Liefs
mieke into folk!
xxx

ps: laten jullie een beetje weten waar je je foto's dropt???
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilse
Admin



Aantal berichten : 75
Leeftijd : 37
Werkgroep? : allemaal en geen Wink
Registration date : 22-04-08

afkickverschijnselen en dranouter! Empty
BerichtOnderwerp: Re: afkickverschijnselen en dranouter!   afkickverschijnselen en dranouter! Icon_minitimeza aug 02, 2008 9:22 pm

dranouter = de ideale manier om die verschijnselen op te vangen

foto's kunnen op de site van kazou gedropt worden! www.kazou.be en zo doorklikken naar jomba, westmalle 2, foto's opladen (het wijst zichtzelf wel uit)
Exclamation je zal ze niet meteen op internet zien verschijnen want wij (nele & ik) moeten ze eerst goedkeuren

groetjes

ps: met de foto's oppassen!! je weet wie niet op het internet mag komen (maar hier mag ik geen namen vermelden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flee

Flee


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 35
Werkgroep? : Toneel
Registration date : 22-04-08

afkickverschijnselen en dranouter! Empty
BerichtOnderwerp: Re: afkickverschijnselen en dranouter!   afkickverschijnselen en dranouter! Icon_minitimema aug 04, 2008 4:42 pm

Chance dat ik nu mijn vakantiejob (woonbegeleiding bij gehandicapten) heb... het zwarte gat is nog niet direct in zicht... de muziek is immers dezelfde! woehoew! Van Nicole & Hugo tot K3 en Clouseau... enne de Vlaamse Schlagerfestivalcd van 2007 is een aanrader Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





afkickverschijnselen en dranouter! Empty
BerichtOnderwerp: Re: afkickverschijnselen en dranouter!   afkickverschijnselen en dranouter! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afkickverschijnselen en dranouter!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Westmalle 2 :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: